Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Πώς άνθισαν απόψε τα φιλιά μου




Πώς άνθισαν απόψε τα φιλιά μου
κ’ έγιναν τα ξερά μου χείλια κήποι
και στα νεκρά σκίρτησαν σωθικά μου
παλιοί λησμονημένοι κάποιοι χτύποι;

Ανέστη, Θέ μου, ο πόθος του έρωτα μου,
που ο χωρισμός τον νέκρωσε κι η λύπη
απόψε μες στην άρρωστη καρδιά μου
που ο πόνος κι ο καημός δεν απολείπει!

Λουλούδια ευωδιαστά γίναν οι πόνοι
και το σφιχτό μου στόμα αχνά γελάει
θαρρώντας πως η αγάπη το σιμώνει....

Πιο γρήγορα το στήθος μου χτυπάει
από μια σκέψη που έκανα και μόνη
που πέρασε σα σύννεφο και πάει...

Ρίτα Μπούμη Παππά


Να έχετε ένα ευχάριστο Σαββατοκύριακο.
Εις Δευτέραν τα σπουδαία.

13 σχόλια:

  1. kanivallακο μου
    να περασεις καλα στην Αγρια, καλη επιτυχια και να προσεχεις, αλλα προ παντος enjoy the trail..
    τα φιλιά μου (υπερατλαντικα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εις Δευτέραν εις Δευτέραν....

    καλό ΣΚ κανιβαλλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έχω ν' ακούσω για την Παππά από τότε που πήγαινα στο δημοτικό. Χωρίς πλάκα! Όμορφο ποίημα, κάτι είναι κι αυτό αυτές τις μέρες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε, ευχαριστώ πολύ.
    Πολύ δύσκολος ο αγώνας αλλά ο κύβος ερίφθη!

    Coula
    Δεν έλειπες κι εσύ?
    Δημοσίευες αναρτήσεις σε εκδρομή??? :))

    tsaousa
    Με αυτό που είμαι ερωτευμένος (βουνό) δεν κινδυνεύω από απιστίες :))

    Coffeemug
    Το κατάλαβες ε? :))
    Δύσκολο...βγήκε όμως

    Pink Fish
    Πάλι καλά, εγώ την έμαθα αρκετά μεγαλύτερος :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δευτέρα είπες, και πέρασε βδομάδα ολάκερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίο το σονέττο της Ρίτας αλλά πρέπει να ψάξω και παρακάτω στα παλιότερα κείμενα.
    Η Cούλα φταίει που μ' έβαλε στο λούκι.
    Καλό Σαββατοκύριακο.
    Κωστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ότι συναντώ ένα ποίημα και πριν διαβάζω ένα κείμενο, άλλου ύφους, μου κίνησε το ενδιαφέρον.

    Κανίβαλε καλό Σ/Κ λοι΄πον
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Coula
    δε διευκρινήσαμε για ποιά Δευτέρα! :)))
    Υποχρεώσεις...

    (Για τους πελάτες που μου φέρνεις στο μαγαζί σε ποιό λογαριασμό θέλεις να σου καταθέσω την προμήθεια σου?)


    Naturedigital
    Κωστή καλώς όρισες.
    Σε προειδοποιώ όμως ότι τα κείμενα μου διακατέχονται από το αλλοπρόσαλο του χαρακτήρα μου και στη θεματολογία όσο και στη συχνότητα ανάρτησης.


    Βάσσια
    Καλό & ευχάριστο ΣΚ.
    Ελπίζω το ενδιαφέρον σου να μη σκοντάψει στην ιδιάζουσα επιχειρηματολογία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κρυβουν οι κανιβαλλοι τετοια ρομαντικα στοιχεια μεσα τους?

    pretending

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάθε κανίβαλος που σέβεται τον εαυτό του και την καταγωγή του, πλημμυρίζει ενδόμυχα από ευαισθησίες και ρομαντισμό.
    Απομένει μόνο στον ικανό και εκλεκτό να τις εκμαιεύσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή